poniedziałek, 8 grudnia 2014

Woda. Life Kompas





Mam nadzieję, że zgodni jesteśmy, co do tego, aby regularnie pić wodę przedkładając ją przed inne napoje. Ja osobiście preferuję jednak wodę przegotowaną i napełniam nią dwie szklane jedno-litrowe butelki dziennie, aby wiedzieć ile konkretnie wypiłam wody w czasie dnia.

Proponuje wam przechowywać wodę w szklanych butelkach, unikając kontaktu z plastikami, ponieważ uwalniają one substancje chemiczne w wodzie i pływają w ten sposób na naszą gospodarkę hormonalną (w pierwszym rzędzie estrogeny).
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19274472

Jeśli jest to możliwe nie pijcie wody prosto z butelki,  nalewajcie wodę do szklanki, chcąc uniknąć dodatkowych zmarszczek wokół ust. 

Pijcie nie tylko wtedy, gdy macie pragnienie.

Ja sama postanowiłam otworzyć na tym blogu stronę na testy i w planie mam między innymi zaobserwowanie różnicy pomiędzy piciem wody chłodnej a wody ciepłej.


Życzę wam mile spędzonego czasu i…
Na zdrowie!